Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta i budowanie relacji

#trudny klient

Obsługa, której oczekuje Twój klient

Czego się nauczysz?

Uczestnicy szkolenia poznają standardy w profesjonalnej obsłudze klienta, kontaktach z klientami, specyfikę rozmowy telefonicznej, nauczą się z budować własną siłę i skuteczność w relacjach z klientem. 

Dla kogo?

"Profesjonalna obsługa klienta" - szkolenie przeznaczone dla pracowników kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta, menedżerów, asystentek.
 
  • 30 listopada-01 grudnia 2017, Warszawa

Program szkolenia Profesjonalna obsługa klienta i budowanie relacji

  1. Nowoczesna obsługa klienta:
    • znaczenie profesjonalnej obsługi klienta,
    • korzyści z dobrej obsługi klienta,
    • budowanie długofalowych relacji - zbiór dobrych praktyk,
    • czego oczekują klienci?
  2. Typologia klientów i sposoby postępowania.
  3. Etapy obsługi klienta:
    • pierwszy kontakt z klientem - jak wykorzystać efekt pierwszego wrażenia,
    • rozmowa - jak stworzyć dobry klimat w relacjach z klientem,
    • wygrywająca argumentacja - jak skutecznie przekonać klienta,
    • finalizowanie rozmowy - jak pozostawić ostatnie dobre wrażenie
  4. Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim.
  5. Specyfika rozmowy telefonicznej:
    • zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej,
    • znaczenie przygotowania,
    • najczęstsze błędy.
  6. Standardy w korespondencji mailowej.
  7. Komunikacja w obsłudze klienta:
    • schemat komunikacji,
    • bariery komunikacyjne,
    • zasady aktywnego słuchania.
  8. Trudny klient - jak sobie radzić z reklamacjami i zastrzeżeniami?
  9. Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie... i co dalej? Budowa planów rozwojowych.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Agata, SKANDIA Życie TU S.A
    Interesujące wszystkie elementy praktyczne, czyli praca samodzielna, a następnie interpretacja jej.
  • Anna, PSA Finance Polska Sp. z o.o.
    Dużo wspólnych ćwiczeń. Szkolenie było super!
  • Sylwia, Centrum Nauki Kopernik
    Pani Kasia jest osobą absolutnie sprawdzającą się i wykwalifikowaną w prowadzeniu szkoleń.Otwartość, szacunek, współpraca.
  • Krzysztof, GMV Polska sp. z o.o.
    Bardzo interesujące szkolenie. Polecam:)
  • Elżbieta, Biuro Informacji Kredytowej S.A.
    Szkolenie zawierało wiele gier i zabaw, które skutecznie pomagały w przyswojeniu zdobytej wiedzy.
  • Karolina, Centrum Nauki Kopernik
    Bardzo mi się podobało: swobodna atmosfera, indywidualne podejście, duża i chętnie przekazywana wiedza trenera.
  • Beata, Robert Bosh sp. z o.o
    Całe szkolenie było treściwe, zwięzłe, konkretne i profesjonalne
  • Aleksandra, Centrum Nauki Kopernik
    Z wielu szkoleń jakie miałam to było na naprawdę bardzo wysokim poziomie. Gratuluję! Dziękuję.

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1290+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne