Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Zarządzanie zespołem sprzedażowym

#

Kompendium zarządzania dla menadżera sprzedaży.

Czego się nauczysz?

• Zastosowanie technik zarządzania dla podniesienia indywidualnej i zespołowej efektywności
• Bardziej skuteczne planowanie, monitorowanie, weryfikowanie i kontrolowanie działalności handlowej zespołu sprzedażowego
• Wybór i mówienie technik dla skutecznego motywowania podległych pracowników
• Przygotowanie i prowadzenie efektywnych zebrań handlowych
  • do uzgodnienia

Program szkolenia Zarządzanie zespołem sprzedażowym

  1. Rola Menedżera Sprzedaży - Szefa zespołu
    • zdefiniowanie zakresu swojej odpowiedzialności
    • jak ominąć główne pułapki na tym stanowisku
    • Sales Manager: przyjaciel czy policjant?
  2. Zarządzanie zespołem sprzedażowym - kluczowe punkty dotyczące efektywności grupy 
    • Jak kontrolować ekipę sprzedawców i rozpoznawać jej mocne i słabe strony
    • Jak popierać współzawodnictwo unikając niebezpieczeństwa związanego z rywalizacją wewnętrzną
    • Techniki motywacji: gotowość do "akcji specjalnych", wywołać chęć zwycięstwa
  3. Motywowanie sprzedawców
    • Co sprawia, że sprzedawca jest zmotywowany
    • Skuteczne i nieskuteczne style kierowania handlowcami
    • Metody wytwarzające pozytywne napięcie u sprzedawców
    • Indywidualny rozwój pracowników: 5 etapów, które należy przestrzegać
  4. Dominująca rola menedżera w trudnych sytuacjach 
    • Zarządzać różnymi osobowościami członków zespołu: „lokomotywą", lękliwym, demotywowanym, hamulcowym, ....
    • Techniki w rozmowie "na dywaniku": jak oznajmić pracownikowi brak rezultatów jego pracy, nie przyznać podwyżki
    • Umiejętna interwencja w konflikty między współpracownikami
    • Jak nakłonić sprzedawców do stosowania wytycznych, otrzymywanie regularnych raportów, ocena rezultatów
    • skuteczne zarządzanie konfliktami w zespole handlowym
  5. Systemy motywacyjne (premiowe) w pracy Menedżera Sprzedaży
    • zasada działania systemów motywacyjnych
    • wady i zalety systemów motywacyjnych
    • cele firmy a cele (ilościowe, zadaniowe,...) dla zespołu handlowego
    • rentowność biznesu a systemy motywacyjne
    • systemy motywacyjne a poziom motywacji handlowców
    • „targety", czyli cele na konkretnego handlowca
    • cele jakościowe dla handlowców
  6. Rekrutacja, integracja, podwyższanie kompetencji 
    • Główne zalecenia jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną
    • Najważniejsze etapy w integracji i wdrażania nowego sprzedawcy do pracy, podstawowe przyczyny porażki
  7. Inne ważne zagadnienia
    • Prowadzenie efektywnych zebrań handlowych
    • 10 reguł prowadzenia efektywnych zebrań handlowych
    • Asystowanie handlowcom w sprzedaży w terenie - double visits
    • Ścieżki kariery dla handlowców - obowiązkowe zasady
    • Wdrażanie do pracy nowego handlowca - obowiązkowe zasady
    • W jaki sposób zwalniać nieodpowiednich pracowników? Główne zasady

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Kup teraz, wykorzystaj w przyszłym roku!

VOUCHERY NA SZKOLENIA

Tylko do końca roku.
Kup voucher do 31.12.2017 i wykorzystaj go w przyszłym roku

  • Voucher uprawnia do udziału w szkoleniu w terminie, który nie jest określony w dniu zakupy vouchera,
  • Voucher dotyczy dowolnie wybranego szkolenia otwartego z oferty HIGH5 Training,
  • Voucher ma określony okres ważności (rok kalendarzowy),
  • Voucher może dotyczyć również szkoleń zamkniętych ( w sprawie szczegółów prosimy o kontakt : biuro@high5.pl, tel: 602.35.46.45

Terminy szkolenia

  • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne