Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie

Assessment i Development Center - warsztaty PREMIUM

#kompetencje

Certyfikowany Trening Asesora AC/DC

Czego się nauczysz?

Trening opiera się na międzynarodowej metodologii projektowania i przeprowadzania ośrodków oceny „Guidelines and Ethical Considerations for Assessment Center Operations" International Taskforce on Assessment Center Guidelines zgodnie z aktualną edycją na rok 2015.

Zdobędziesz wiedzę i udoskonalisz umiejętności z zakresu:

  • całościowej metodologii Assessment Centre/Development Centre,
  • przygotowania i przeprowadzenia sesji Assessment Centre,
  • rozwoju kompetencji assessorskich,
  • analizy i oceny sesji Assessment Centre/Development Centre,
  • raportowania sesji Assessment Centre/Development Centre.

Uczestnicy będą mieli możliwość poprowadzenia fragmentu rzeczywistej sesji Assessment Centre.

 

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do specjalistów i menadżerów HR, pracowników działów personalnych odpowiadający za selekcję i rekrutację oraz uczestniczących w roli asesora AC/DC.

 
  • 04-06 grudnia 2017, Warszawa

Program szkolenia Assessment i Development Center - warsztaty PREMIUM

  1. Moduł: Realizacja wysokiej jakości ośrodka oceny jest uzależniona od prawidłowego stosowania reguł rządzących analizą i oceną zachowań uczestników. Jest to możliwe dzięki zrozumieniu przyjętej przez świat HR metodologii i kierowaniu się prostymi wytycznymi.
    • Wprowadzenie do metodologii tworzenia i przeprowadzania AC/DC;
    • Porównanie i zastosowania AC, DC oraz ośrodków oceny z elementami rozwojowymi;
    • Elementy niezbędne do realizacji projektu AC;
    • Dla jakich stanowisk warto realizować projekty AC/DC i czy to się opłaca?
  2. Moduł: O sukcesie ośrodka oceny i rozwoju, w równym stopniu, co poziom merytoryczny, decydują jego szczegółowe zaplanowanie i organizacja oraz polityka informacyjna.
    • Przygotowanie informacyjne otoczenia organizacyjnego i uczestników projektu;• Wybór kandydatów - jak optymalnie przeprowadzić wstępną selekcję?
    •  Dobór asesorów do zespołu - najważniejsze wytyczne;
    • Jak przygotować dodatkowe osoby zaangażowane w AC/DC(obserwatorzy, przełożeni, aktorzy)?
    • Określenie lokalizacji i czasu trwania ośrodka;
    • Harmonogram i organizacja techniczna sesji
  3. Moduł:Niezbędnym etapem przygotowywania AC i DC jest dokładna diagnoza pracy na badanym stanowisku oraz opisanie językiem zachowań tych kompetencji, które umożliwiają satysfakcjonujące wykonywanie obowiązków. W tym module pokażemy, w jaki sposób stworzyć profil kompetencyjny pod kątem AC/DC oraz przygotować narzędzia umożliwiające ich obserwację oraz ocenę.
    • Wykorzystanie opisu stanowiska w budowaniu AC/DC;
    • Praktyczne tworzenie profilu kompetencyjnego wraz z opisami zachowań na potrzeby AC i DC.
    • Opracowanie arkuszy obserwacyjnych - użyteczne wskazówki dla asesorów;
    • Zbieranie i podsumowywanie obserwacji w arkuszach;
    • Praktyczne tworzenie skal ocen: obliczanie wyników oraz scalanie danych.
  4. Moduł: W jaki sposób zaprojektować zadania, które badają określone kompetencje? Skąd czerpać informacje do zadań? W jaki sposób uprościć prace nad projektowaniem zadań? W module drugim odpowiemy na te pytania oraz przygotujemy autorskie zadania gotowe do wykorzystania w ramach AC w organizacji.
    • Dobór rodzaju symulacji do badanych kompetencji;
    • Tworzenie macierzy zadań i kompetencji;
    • Przykłady zadań dla każdego typu kompetencji;
    • Metody samodzielnego konstruowania symulacji;
    • Trening umiejętności. 
  5. Moduł: Przeprowadzanie AC/DC wymaga od asesorów szczególnych umiejętności obserwacji zachowań i oceny kompetencji. Jak zadbać o to, by ocena była prawidłowa? Co zrobić w trudnych sytuacjach? Jak być asesorem prowadzącym? W jaki sposób wyciągać wnioski o kompetencjach uczestników sesji? Sesja ta poświęcona jest nauce konkretnych zachowań asesora podczas i po sesji oceny oraz rozwoju.
    • Rzetelność i obiektywizm badania;
    • Wprowadzanie uczestników do ćwiczeń - trening umiejętności;
    • Zasady zachowania asesora w trakcie sesji AC/DC;
    • Metody psychologicznej obserwacji i analizy zachowań - symulacje sesji AC.
  6. Moduł: Zagadnienia dodatkowe.
    • Opracowanie raportów końcowych i rozwojowych dla organizacji i dla uczestników;
    • Zasady udzielania feedbacku dla uczestników oraz przeprowadzania rozmów rozwojowych po AC;
    • Planowanie rozwoju uczestników po zakończeniu projektu AC.
    • Błędy i zagrożenia AC/DC.
    • Podsumowanie szkolenia.
  7. Podsumowanie szkolenia.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Sylwia, Ericsson
    Dużo ćwiczeń, dobre materiały, miła atmosfera. Szkolenie na 5.
  • Agnieszka, Animex sp. z o.o.
    Bardzo dużo ćwiczeń, wypracowanie konkretnych dokumentów, pokazanie jak definiować kompetencje.
  • Aleksandra, Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń SA VIG
    Szkolenie dopasowane do potrzeb uczestników, kameralne, praktyczne, dużo ćwiczeń. Prowadząca konkretna, otwarta, wspierająca. Widać, że jest praktykantem i posiada wiedzę z obszaru AC/DC

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 3 dni szkolenia (24 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1790+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkoleniaAssessment i Development Center - warsztaty PREMIUM

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne