Akademia menadżera

To szkolenie jest częścią Akademii Menadżera, sprawdź resztę powiązanych z nim szkoleń.

  1. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem
  2. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany
  3. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany plus

W prezencie książka

Do szkolenia "Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem "Okładka książki

Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie

Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem

#efektywnosc szkolenie

Jak skutecznie i efektywnie kierować ludźmi?

Jest różnica między zainteresowaniem a oddaniem. Gdy jakaś czynność cię interesuje, wykonujesz ją tyko wtedy, gdy jest ci wygodnie. Jeśli zaś jesteś czemuś oddany, nie ma żadnych wymówek, liczą się jedynie wyniki.
Ken Blanchard

Czego się nauczysz?

  • udoskonalisz umiejętność motywowania pracowników do działania,
  • wykształcisz nawyki potrzebne do dobrej komunikacji zadaniowej,
  • poznasz zasady udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej,
  • nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • zrozumiesz znaczenie właściwego doboru stylu kierowania ludźmi ze względu na etap rozwoju grupy i poszczególnych jej członków.

Dla kogo

"Zarządzanie zespołem" - szkolenie to jest adresowane do osób już pracujących na stanowiskach kierowniczych lub przygotowujących się do pełnienia roli menedżerskiej.
 
  • 24-25 sierpnia 2017, Warszawa pewny termin
  • 14-15 września 2017, Warszawa
  • 28-29 września 2017, Warszawa pewny termin
  • 24-25 października 2017, Warszawa pewny termin
  • 16-17 listopada 2017, Gdańsk

Program szkolenia Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem

  1. Profil menedżera skutecznego:
    • cechy, zachowania, umiejętności,
    • mocne strony pozwalające osiągnąć sukces,
    • rola kierownika a zespół, przełożeni, współpracownicy,
    • kryteria efektywnego kierowania: elastyczność i innowacyjność a działania intuicyjne,
    • konsekwencje „zamrożenia" zarządzania w zespole.
  2. Cztery funkcje zarządzania zespołem:planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie.
  3. Jak przekazać to, co jest dla mnie ważne i na czym mi zależy? - czyli od czego powinien zacząć nowy szef - „expose szefa"-ćwiczenie.
  4. Zarządzanie sytuacyjne w działaniach menedżera:
    • czym jest zarządzanie sytuacyjne - omówienie działań menedżera w zarządzaniu zespołem,
    • „jakie zachowania czynią menedżera liderem w zespole?" - wypracowanie wskaźników behawioralnych,
    • cykl OAPD w podnoszeniu efektywności działań menedżera w zespole: obserwacja - analiza - planowanie - działanie w ćwiczeniu „szeregowanie".
  5. Komunikacja w relacjach przełożony/podwładny:
    • zasady i struktura udzielania informacji zwrotnej,
      • fakty a interpretacje w wyrażaniu oceny,
      • sankcje a konsekwencje w wyrażaniu oceny,
      • konstruktywna informacja zwrotna w ocenie pracy i osiąganych wyników - struktura FUKO w wyrażaniu oceny,
      • model UF w przekazywaniu utrwalających informacji zwrotnych,
    • wydawanie poleceń,
    • polecenie a prośba.
  6. Psychologia w kierowaniu ludźmi:
    • style kierowania ludźmi a dojrzałość zespołu i jednostek do podejmowania działań o różnym stopniu złożoności,
    • schematy zachowań, skrypty i gry w relacji przełożony-podwładny.
  7. Zarządzanie zespołem przez delegowanie uprawnień:
    • stopnie i reguły delegowania,
    • jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
    • co zrobić, aby delegowanie było skuteczne?  
    • czego delegować zdecydowanie nie warto?
    • struktura rozmowy delegującej,
    • „opory w delegowaniu" - źródła i sposoby ich przełamywania,
    • 3 elementy delegowania: przekazania obowiązków - dzielenie się odpowiedzialnością - monitorowania i kontrola zadania,
    • wzbudzanie odpowiedzialności pracowników w oparciu o model 5W2H w delegowaniu zadań. 
  8. Monitorowanie pracy:
    • struktura rozmowy monitorującej,
    • jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  9. Zarządzanie przez motywowanie i angażowanie pracowników:
    • kluczowe źródła motywacji pracowniczej,
    • analiza motywatorów dla naszego zespołu,
    • zasady udzielania kar i nagród,
    • budowanie motywacji w oparciu o cel działania: 
      • kiedy zadanie ma sens dla pracownika? 
      • przekazanie informacji o celu jako element budowania motywacji.
  10. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia,
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej pracy? - sesja informacji zwrotnych.
    • przekazanie zadań rozwojowych.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Mariusz, Spółdzielnia Vienna Insurance Group IT Polska
    To szkolenie to bardzo dobry sposób na poszerzenie i usystematyzowanie swojej wiedzy i umiejętności. Dodatkowo w bardzo miłej atmosferze. Dziękuję!
  • Joanna, BIG FOUR Group
    Prowadząca miała ogromną wiedzę merytoryczną, umiała ją przekazać w sposób czytelny ale przede wszystkim ciekawy. Bardzo podobało mi się przeniesienie teorii na praktykę oraz pomoc w doborze narzędzi już w mojej rzeczywistej codziennej pracy.
  • Katarzyna, Fundacja MSP
    Sposób przekazywania wiedzy przez trenera bardzo interesujący, dużo ciekawych przykładów.
  • Martyna, RWE Polska S.A.
    Szkolenie było prowadzone w bardzo jasny i klarowny sposób. Ćwiczenia angażowały wszystkich uczestników, pokazując nam wartości, których się tu uczyliśmy.
  • Marlena, Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert
    Praktyczne i aktywne uczestniczenie w zadaniach zaaranżowanych przez trenera, nie tylko sucha teoria. Super!
  • Piotr, AEGON S.A.
    Trener wykazał się fachową wiedzą. Szkolenie było prowadzone w sposób bardzo interesujący. Przydałyby się kolejne dni-ciekawy temat.
  • Katarzyna, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Bardzo płynnie prowadzone szkolenie, w bardzo ciekawy sposób, przedstawienie wielu przykładów.
  • Monika, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Szkolenie interesujące, kompetentny prowadzący z dużą umiejętnością przekazywania wiedzy.
  • Barbara, Centrum Nauki Kopernik
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i zadowolona, obsługą, trenerem i atmosferą.
  • Magdalena, Ministerstwo Gospodarki
    Bardzo dobry kontakt z trenerem, dużo ćwiczeń, wiedza praktyczna.
  • Agnieszka, Ministerstwo Gospodarki
    Super! Dziękuję:) temat ..rzeka-tylko powinno trwać dłużej!:)
  • Anna, PCBC SA
    Szkolenie uświadamia istotne aspekty w zachowaniu Managera i dostarcza konkretne narzędzia wspierające pracę Managera.
  • Katarzyna, AEGON S.A.
    Atmosfera, jasny przekaz wiedzy, liczne odwołania do naszych doświadczeń.
  • Katarzyna, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Zajęcia bardzo interesujące, miła atmosfera.
  • Joanna, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Nic dodać, nic ująć !
  • Mariusz, Auchan
    Nawet dla wymagających. Polecam.
  • Aleksandra, AEGON S.A.
    Fajny sposób przekazywania informacji.
  • Przemek, TBS Inwestycje
    Świetne szkolenie.
  • Małgorzata, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Czas szkolenia będę wspominać bardzo miło: komunikatywność, ciekawa osobowość, szeroka wiedza, miła atmosfera, ciekawe przykłady z życia.
  • Sylwia, Optima
    Szkolenie było super zorganizowane!
  • Joanna, Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
    Bardzo dobre szkolenie. Trener godny polecenia.
  • Marta, Fundacja MSP
    Świetne szkolenie. Dużo ćwiczeń.
  • Mieczysław, TB Inwestycje sp. z o.o.
    Bezpośredni kontakt z instruktorem, fachowa wiedza, przystępność przekazywania.Bardzo przydatne szkolenie poprawiające sposób zarządzania zespołem.
  • Justyna, Barilla Poland Sp. z o.o.
    Bardzo dobre szkolenie: forma przekazu, kontakt trenera z grupą.
  • Lucyna, Ekosad
    Profesjonalne i merytoryczne. Takie jak być powinno.
  • Błażej , OTTO Polska
    Dziękuję za ciekawą i merytoryczną wiedzę.
  • Michał , Asseco Poland S.A.
    Rewelacyjne szkolenie i miło się czas spędzało:)
  • Agnieszka, Home Broker
    Dużo informacji i ciekawy sposób ich przekazywania.
  • Marek, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Elastyczny trener, dostosowujący treści szkolenia do oczekiwań uczestników.
  • Maria, Kimball
    Doskonały kontakt z prowadzącym, pobudzanie zaangażowania uczestników, jasność i obrazowość przekazu.
  • Bogusław, ODR
    Pełen profesjonalizm. Myślałem,że już nikt nie jest mnie w stanie niczym zaskoczyć.
  • Magdalena, Ministerstwo Gospodarki
    Bardzo dobry kontakt z trenerem, dużo ćwiczeń, wiedza praktyczna.
  • Martyna, Dobroplast
    Szkolenie przekroczyło moje oczekiwania. Dawno nie byłam na takim szkoleniu. Dużo narzędzi do natychmiastowego wykorzystania. O wnioskach z gry szybko nie zapomnę.
  • Piotr, Kefal
    Miałem wątpliwości co do szkoleń. I byłem w błędzie. Wracam do firmy z gotowymi pomysłami. Dzięki Piotr.
  • Łukasz, ABM Greiffenberger Polska Sp. z o.o.
    Uważam, że poziom merytoryczny i sposób prowadzenia jak również skupiania uwagi na realizacji założeń szkolenia jest wart polecenia.

Metody szkoleniowe

Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1390+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 10%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkoleniaAkademia Menedżera: Zarządzanie zespołem

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne