Akademia menadżera

To szkolenie jest częścią Akademii Menadżera, sprawdź resztę powiązanych z nim szkoleń.

  1. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem
  2. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany
  3. Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany plus

Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany

#kierowanie zespolem

Od ja do my czyli budowanie odpowiedzialnych i efektywnych zespołów.

Prawdziwa decyzja jest mierzona poprzez fakt podjęcia nowego działania. Jeśli nie ma działania – tak naprawdę nie podjąłeś decyzji.
Anthony Robbins

Czego się nauczysz?

  • nauczysz się jak ustalać zasady współracy w zespole,
  • rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych spotkań,
  • zdobędziesz umiejętność budowania zaufania i bezpieczeństwa w zespole,
  • poszerzysz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności z zakresu przeprowadzania zespołu przez zmianę,
  • dowiesz się jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną

Dla kogo?

Szkolenie "Zarządzanie zespołem poziom II" adresowane jest do osób już pracujących na stanowiskach kierowniczych lub przygotowujących się do pełnienia roli menedżerskiej.
 
  • 28-29 listopada 2017, Warszawa
  • 07-08 grudnia 2017, Warszawa pewny termin

Program szkolenia Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom zaawansowany

  1. Dobry zespół:
    • cechy dobrego zespołu,
    • czynniki ułatwiające pracę w zespole,
    • różnica między zespołem a grupą - jak zmienić grupę w zespół?
    • „jak ominąć efekt odbicia" o źródłach i sposobach dopasowania pracowników do zespołu?
  2. Budujemy nasz zespół:
    • po co ja tu jestem? gdzie dążymy?
    • jaki jest nasz zespół? - kogo nam brakuje?
    • jak zwiększymy efektywność naszego zespołu?
    • wdrażanie - kto robi co, kiedy i gdzie?
  3. Nietykalni" - jak działać i co robić, kiedy ludzie nie współpracują?
    • "sącząca się trucizna", czyli rzecz o aluzji, sarkazmie, żartach..
    • dysfunkcje pracy zespołowej (role i postawy), które obniżają wydajność pracy zespołowej,
    • budowanie zaangażowania u zdemotywowanych pracowników.
  4.  Stereotypu i uprzedzenia, mity kontra fakty:
    • różnice w postrzeganiu i różnice w ocenianiu ludzi, 
    • żródła stereotypów i ich konsekwencje dla procesu współpracy grupowej, 
    • komunikaty zgodne i niezgodne. 
  5. Pokolenie X,Y,Z - czyli kto?:
    • kto to jest kto czyli pokolenie X - Y - Z w firmie,
    • czego oczekuje od menedżera pracownik pokolenia Y/Z? (benchmarki),
    • czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami pokolenia X/Y/Z,
    • jak korzystać z talentów pokolenia Y/Z?
  6. Budowanie zaufania bazą i fundamentem wzajemnej współpracy: 
    • zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
    • „jestem na TAK, jestem na NIE", nastawienie, moje postawa we wzajemnej współpracy w pracownikami,
    • budowanie relacji w zarządzaniu zespołem,
    • "kiedy szef musi, a kiedy chce",
    • o wadze atmosfery i bezpieczeństwa w zespole: wspólne błędy, wspólna droga i wspólna odpowiedzialność.
  7. Efektywne spotkania: 
    • planowanie i działania przed spotkaniowe, 
    • spotkanie - agenda, plan, działania i efektywność czasowa,
    • monitorowanie agendy a konsultacje,
    • działania wspierające „niekończące się" dyskusje grupowe,
    • symulacja spotkania.
  8. W nurcie zmiany. Jak jednoczyć i integrować zespoły pracownicze w erze permanentnej zmiany?
    • jak przewidzieć i jak radzić sobie z oporem wobec zmian?
    • budowanie kultury zmian w zespole,
    • jak pomagać ludziom rozwijać się w zespołach?
    • rekrutacja i przyjmowanie nowych osób do zespołu.
  9. Budowanie zaanagażowania i motywacji w zespole.
  10. Postępowanie z problemami zagrażającymi motywacji:
    • rozpoznawanie spadku motywacji,
    • umiejętność diagnozy przyczyn i pomocy pracownikowi i zespołom,
    • ćwiczenie umiejętności zarządzania w sytuacji konfliktów występujących między członkami zespołu.
  11. Indywidualny coaching zmiany - mój osobisty cel pracy:
    • moje zadanie wdrożeniowe - analiza,
    • moje obszary do pracy kwartalnej,
    • moja mapa zespołu - planogram zasobów, kompetencji, obszarów zagrożenia, obszarów do pracy.

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne