Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y i Z

#pokolenie y

Jakie zarządzać pokoleniem Y i Z?

Ma­my zna­ne wiado­me. Rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Wiemy również, że is­tnieją zna­ne niewiado­me. In­ny­mi słowy, wiemy, że są pew­ne rzeczy, których nie wiemy. Ale są również niez­na­ne niewiado­me – ta­kie, o których nie wiemy, że ich nie wiemy.
Donald Rumsfeld

Czego się nauczysz?

  • poznasz pokolenie Y i Z w świetle najnowszych badań,
  • dowiesz się jak wprowadzić CYKL OAPD jako metodę działań menedżera ukierunkowaną na podnoszenie efektywności zarządzania pokoleniem Y i Z,
  • wypracujesz praktyczne wskaźniki działania - CZYNNIKI SUKCESU dla menedżera kierującego  pokoleniem Y i Z,
  • opanujesz model „WSPÓŁPRACY DLA WYNIKU" z pokoleniem Y w osiąganiu zamierzonych celów,
  • dokonasz AUTODIAGNOZY własnych umiejętności zarządzania w zespole Y i Z,
  • opracujesz indywidualną metodę wykorzystania nabytych umiejętności poprzez ZADANIE WDROŻENIOWE.
  • 21-22 listopada 2017, Warszawa pewny termin

Program szkolenia Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y i Z

  1. Pokolenie Y - czyli kto?:
    • Kto jest kto czyli pokolenie X - Y - Z w firmie.
    • Czego oczekuje od: firmy i menedżera pracownik pokolenia Y i Z?
    • Cykl OAPD podnoszenia efektywności zarządzania pracownikiem Y/Z: obserwacja - analiza - planowanie - działanie - ćwiczenie.
    • Jakie jest pokolenie Y i Z? mocne i słabe strony - fakty i mity. 
    • Czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami pokolenia Y,Z. 
    • Jak korzystać z talentów pokolenia Y,Z? 
    • Wyzwania wobec menedżerów związane z zarządzaniem pokoleniem Y,Z.
    • Elastyczna forma zatrudnienia  i praca projektowa.
    • „Expose szefa" - określenie przez menedżera czego oczekuje i jakie są zasady działania w zespole zamiast pozostawianie przestrzeni na „domyślanie się i docieranie".
  2. Zarządzanie pokoleniem Y i Z:
    • Złota piątka w pracy z pokoleniem Y, Z.
    • Podejście kompetencyjne w zarządzaniu pokoleniem Y, Z.
    • Jakie ma kompetencje pokolenie Y i Z - case study: „wskaźniki behawioralne".
    • Dopasowane zarządzanie i elastyczność- przepis na pokolenie Y i Z- ćwiczenie.
    • Trudna sztuka budowania lojalności i zaangażowania pokolenia Y i Z „case study"
    • Co motywuje? - co demotywuje? pokolenie Y i Zdo realizacji zadań.
  3. Pewnie i precyzyjnie czyli trudna sztuka delegowania zadań pokoleniu Y, Z: 
    • 3 elementy delegowania do pokolenia Y, Z: przekazania obowiązków - dzielenie się odpowiedzialnością - monitorowania i kontrola zadania. 
    • Kontrola a monitorowanie wykonania zadania - różnice w podejściu. 
    • Warunki delegowania zadania: oczekiwania pokolenia Y, Z - działania menedżera.
    • Precyzyjnie i wyczerpująco w delegowaniu zadań - ćwiczenie „8 kroków".
  4. Operowanie faktami i konsekwencjami czyli konstruktywna informacja zwrotna dla pokolenia Y i Z:
    • Fakty a interpretacje vs. sankcje a konsekwencje - ćwiczenie.
    • Standard przekazywania motywującej dla pokolenia Y/Z oceny. 
    • Konstruktywna informacja zwrotna w negatywnej ocenie pracy i osiąganych wyników - motywowanie do zmiany jakości działania.
    •  Przekazywanie pozytywnych informacji zwrotnych - ćwiczenie „moje obserwacje" symulujące wyrażanie oceny w warunkach pracy.
    • Z cyklu trudne rozmowy menadżera z pokoleniem Y: scenariusz rozmowy dyscyplinującej, korygującej zachowanie.
  5. Pokolenie Y i Z a  technologia - wykorzystanie narzędzi i aplikacji wspierających lojalność pracowników, gamifikacja, media społecznościowe.
  6. Katalog dobrych praktyk w zarządzaniu pokoleniem Y i Z.
  7. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    • Przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia.
    • Technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej pracy? - sesja informacji zwrotnych.
    • Przekazanie zadań wdrożeniowych.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Yuliya, Sitel Polska sp. z o.o.
    Najlepsze szkolenie na jakim byłam

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne