Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Zarządzanie zmianą

#kierowanie zespolem

Jak zarządzać zmianami w organizacji?

Każda zmiana, nawet na lepsze, jest zawsze połączona z poczuciem błędu i dyskomfortu.
Arnold Benett

Czego się nauczysz?

  • poznasz i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem wdrażania zmian organizacyjnych,
  • rozwiniesz umiejętność proaktywnego, efektywnego działania w zmiennym, trudnym otoczeniu biznesowym,
  • poznasz konkretne narzędzia przygotowywania i zarządzania zmianą,
  • nauczysz się radzenia sobie z obiekcjami i oporem współpracowników wobec zmiany mało korzystnej dla pracowników ale koniecznej dla firm,
  • wypracujesz nowe postawy i zachowania, adekwatne do zmieniającej się sytuacji i wymagań firmy.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla zarządzania.
 
  • 08-09 marca 2018, Warszawa
  • 15-16 maja 2018, Warszawa

Program szkolenia Zarządzanie zmianą

  1. Zmiany są nieuniknione - rodzaje i metody przeprowadzania oraz wykorzystywania zmian organizacyjnych:
    • najnowsze trendy w zarządzaniu i możliwe źródła zmian w przedsiębiorstwach,  
    • fakty i mity związane z transformacją przedsiębiorstw - na czym polega zarządzanie zmianą,
    • cena i skutki zaprzepaszczonych zmian - jak utrzymywanie status quo może wpłynąć na losy firmy i pracowników?
  2. Planowanie i przygotowywanie zmian w organizacji: 
    • firmowe „dzisiaj" a firma marzeń pracowników,  
    • kiedy wprowadzać zmiany - sposoby identyfikowania przesłanek,
    • jakie zmiany są niezbędne w firmie - diagnoza obecnej sytuacji przedsiębiorstwa i zakresu pożądanych zmian w zakresie zarządzania, 
    • etapy procesu wprowadzania zmian w organizacji -  model procesu zmiany,
    • analiza potencjalnych źródeł ryzyka dla realizacji procesu zmiany, zjawisko bezpiecznych iluzji i ich ograniczanie.
  3. Jak skutecznie rozmawiać o zmianach ze współpracownikami i podwładnymi:
    • przygotowanie pakietu komunikacyjnego menedżera: pełny plan komunikacji, zasadnicze elementy komunikatów, dobór kanałów i form komunikacji,
    • przeciwdziałanie barierom w komunikacji zmiany,
    • dlaczego firmy obawiają się otwartości informacyjnej i pozwalają na powstanie efektu plotki?
  4. Funkcjonowanie zespołów pracowniczych w okresie wdrażania zmian - zarządzanie reakcjami na zmianę: 
    • dynamika zmiany i sposoby jej wykorzystywania,
    • krzywa wydajności zespołu i ludzi w trakcie wdrażania procesu,
    • diagnoza predyspozycji indywidualnych pracowników do pracy w sytuacji zmiany,
    •  jak nie pozwolić na wygaszenie pozytywnych postaw pod wpływem presji grupy?
  5. Od lęku do akceptacji - proces zmian oczami pracowników:
    • poszukiwanie indywidualnych i organizacyjnych „kotwic" i „wioseł",
    • „rów zmiany"- trudności w zerwaniu z bezpieczną stabilizacją i przejściem ku nowym możliwościom zawodowym, 
    • etapy psychologiczne, przez które muszą przejść pracownicy,
    • dlaczego pracownicy się opierają i jak pokonać opór własny oraz zespołu?
  6.  Jak  wypracować  w zespole  postawy gwarantujące pracownikom sukces w zmieniającej się sytuacji zawodowej:
    • koło troski oraz koło wpływu - sposoby reagowania na sytuacje, na które mamy i nie mamy wpływu, 
    • badanie potrzeb pracowników i poszukiwanie adekwatnych narzędzi motywacji
      w nowej sytuacji firmy,
    • sposoby modyfikowania zachowań i postaw pracowników.

 

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Kup teraz, wykorzystaj w przyszłym roku!

VOUCHERY NA SZKOLENIA

Tylko do końca roku.
Kup voucher do 31.12.2017 i wykorzystaj go w przyszłym roku

  • Voucher uprawnia do udziału w szkoleniu w terminie, który nie jest określony w dniu zakupy vouchera,
  • Voucher dotyczy dowolnie wybranego szkolenia otwartego z oferty HIGH5 Training,
  • Voucher ma określony okres ważności (rok kalendarzowy),
  • Voucher może dotyczyć również szkoleń zamkniętych ( w sprawie szczegółów prosimy o kontakt : biuro@high5.pl, tel: 602.35.46.45

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne