Akademia Rozwoju Osobistego

To szkolenie jest częścią Akademii Rozwoju Osobistego. Poniżej możesz sprawdzić powiązane z nim szkolenia.

  1. Asertywność i komunikacja w biznesie PREMIUM
  2. Asertywność i komunikacja w biznesie - poziom zaawansowany PREMIUM
  3. Zarządzanie stresem - szkolenie / warsztaty antystresowe
  4. Personal branding – świadome budowanie marki osobistej w miejscu pracy

Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie

Asertywność i komunikacja w biznesie PREMIUM

#komunikacja

Trening asertywności: jak zwiększyć swoją skuteczność dzięki lepszej komunikacji?

Ponieważ nie zauważamy małych ćwiczeń podsuwanych nam przez życie, każdego dnia tracimy mnóstwo okazji, aby się wzmocnić.
Francis Fukuyama

Czego się nauczysz?

  • nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, a jednocześnie nieagresywny,
  • poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach,
  • nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym),
  • nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen,
  • rozwiniesz umiejętność przyjmowania komplementów,
  • dowiesz się jak asertywnie odmawiać,
  • nauczysz się kończyć trudne rozmowy,
  • dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i jakie są skutki takiego zachowania.
  • rozwiniesz swoją asertywność na gruncie biznesowym i osobistym

Dla kogo

Szkolenie "Asertywność i komunikacja" przeznaczone jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi. Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.
 
  • 27-28 lipca 2017, Warszawa pewny termin
  • 21-22 września 2017, Warszawa pewny termin
  • 07-08 listopada 2017, Warszawa pewny termin
  • 16-17 listopada 2017, Gdańsk
  • 21-22 listopada 2017, Wrocław

Program szkolenia Asertywność i komunikacja w biznesie PREMIUM

  1. Asertywna komunikacja - czym jest a czym nie jest?
  2. Świadomość celu w komunikacji i realizacji zadań:
    • podnoszenie efektywności komunikacji w realizacji celu i wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza - planowanie - działanie",
    • przekaz informacji a wpływ na pracę współpracowników - ćwiczenie zespołowe.
  3. Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie asertywności.
  4. Budowanie postawy asertywnej:
    • świadomość praw osobistych i własnego kapitału,
    • mój asertywny monolog wewnętrzny,
    • postawa asertywna a wewnętrzny głos "dorosłego"-elementy analizy transakcyjnej,
    • siła osobista i komunikacja z samym sobą.
  5. Dialog konstruktywny:
    • słuchanie reaktywne,
    • cztery płaszczyzny wypowiedzi von Thuna,
    • budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej, struktura FUKO - ćwiczenie: „alter ego".
  6. Komunikacja asertywna:
    • TAO asertywnej komunikacji - ćwiczenie „przekonaj mnie",
    • bariery w komunikacji,
    • skuteczne pytania i zasada lejka, 
    • udzielanie informacji - ćwiczenie w oparciu o case study,
    • zjawisko filtrowania informacji - ćwiczenie „oczywista oczywistość".
  7. Konstruktywne zachowania asertywne - ćwiczenia w oparciu o case study:
    • asertywne odmawianie, 
    • asertywne prośby i asertywne polecenia,
    • wyrażanie opinii i przekonań,
    • wyrażanie krytyki,
    • konfrontacja przekonań,
    • reakcja na krytykę wyrażoną wprost i „aluzyjną" - ćwiczenie "krytykant",
    • asertywne strategie w radzeniu sobie z oceną - ćwiczenie „transplantacja"
    • obrona własnych granic,
    • obrona przed atakiem werbalnym,
    • komunikacja niewerbalna wspierająca asertywną wypowiedź-ćwiczenie „2 pary".
  8. Asertywność fizyczna: punkt siły, stabilizacja, melodia głosu.
  9. Pewność siebie w kontaktach zawodowych: ćwiczenia w oparciu o "case study"
    • asertywność wobec autorytetów i przełożonych,
    • asertywność wobec podwładnych,
    • efektywna komunikacja ze współpracownikami - zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych.
  10. Podsumowanie całości szkolenia:
    • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia,
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej codziennej pracy? - sesja informacji zwrotnych,
    • przekazanie zadań wdrożeniowych.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Ola, Nike
    Polecam szkolenie. Dynamika, poczucie humoru prowadzącego, przykłady.
  • Anna, Izba Celna Biała Podlaska
    Super !!!
  • Tobiasz, BANK BPH
    Mocną stroną trenera jest profesjonalizm pod kątem merytorycznym jak i prowadzenia szkolenia.
  • Andrzej , Orlen S.A.
    Bardzo profesjonalne szkolenie, dobrze spędzony czas
  • Izabela, lanxess Central easten Europe sp. z o.o.
    Profesjonalna, sympatyczna prowadząca. Bardzo fajnie przeprowadzone szkolenie: praktyczne, dużo ćwiczeń,
  • Rafał, PTK centertel sp. z o.o.
    Jedno z ciekawszych szkoleń w ostatnich 2 latach.
  • Anna, Polkomtel S.A.
    Szkolenie bardzo dobrze prowadzone, bardzo otwarta i kompetentna prowadząca.
  • Julia, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Fajny temat, ciekawe techniki, wspaniała prowadząca:)
  • Anna, BANK BPH
    Super zaangażowanie trenera i praktyczne ćwiczenia.
  • Grażyna, GIWK Sp. z o.o.
    Bardzo sympatyczne i pouczające szkolenie.
  • Ewelina, Coca-cola HBC Polska Sp. z o.o.
    Szkolenie otworzyło myślenie o tym co jest źle, na co powinniśmy zwracać uwagę.
  • Damian, Izba Celna Olsztyn
    Najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem – wiedza dotychczasowo całkowicie nieznana podana w sposób przystępny, przyjazny i interesujący.
  • Monika, GIWK Sp. z o.o.
    Temat został przekazany bardzo interesująco w dostępny sposób, dużo się nauczyłam.
  • Tomasz, Wirthwein Polska Sp. z o.o.
    Dobra organizacja czasu pracy na szkoleniu, atrakcyjna i interesująca forma przekazu, odpowiednia (choć nie wystarczająca) ilość ćwiczeń.
  • Joanna, International masters Publishers
    Bardzo ciekawy sposób prowadzenia, motywujący do działania.
  • Sebastian, Tramwaje Warszawskie sp. zo.o.
    Świetny kontakt z grupą, interaktywność, elastyczność trenerki (poszukiwanie potrzeb uczestników i odpowiedzi na nie)
  • Małgorzata, Trouw Nutrition Polska Sp. z o. o.
    Szkolenie godne polecenia. Sposób przekazywania wiedzy, fachowość, bogate materiały...
  • Przemysław, GIWK Sp. z o.o.
    Dzięki szkoleniu można poprawić komunikację z innymi osobami, a zarazem jasno wyrazić swoje cele i potrzeby.
  • Ewa, OSI POLAND FOODWORKS SP. Z O.O.
    Można poznać i wydobyć z siebie zasoby, których na co dzień się nie używa, bądź też uważa się że ich nie ma.
  • Paweł, Diehl
    Bardzo dobre szkolenie z przykładami, bardzo płynnie prowadzone.
  • Wojciech, Ministerstwo Finansów
    Świetnie przygotowani trenerzy – spełnili moje oczekiwania.
  • Marta, PZU S.A.
    Jasny przekaz, dobry kontakt z grupą, fajne zajęcia.
  • Ewelina, Krajowa Rada Notarialna
    Szkolenie było prowadzone perfekcyjnie, poparte ćwiczeniami, bardzo dobry kontakt prowadzącego z grupą.
  • Kinga, Tramwaje Warszawskie
    Było super!!!
  • Anna, Polkomtel S.A.
    Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, bardzo jasno przekazana treść, sympatyczna atmosfera, z chęcią wezmę udział w kolejnym szkoleniu z tym trenerem.
  • Justyna, BANK BPH
    Podobały mi się ćwiczenia praktyczne, sposób prezentowania szkolenia.
  • Karolina, Mazowiecki Urząd Wojewódzki
    Szkolenie było ciekawe. Wiedza była przekazywana w sposób interesujący i klarowny. Dużo interesujących ćwiczeń.
  • Joanna, BANK BPH
    Brak zastrzeżeń. Super podejście trenera i dobrane zadania, ćwiczenia.

Metody szkoleniowe

Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1290+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 10%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkoleniaAsertywność i komunikacja w biznesie PREMIUM

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne