Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Efektywna komunikacja w biznesie PREMIUM

#wspolpraca

Jak zbudować korzystne relacje w biznesie? Komunikacja interpersonalna.

Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś, to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.”
Brian Tracy

Czego się nauczysz?

  • poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
  • zdiagnozujesz własny stylu komunikowania, 
  • będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
  • zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
  • wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy są zainteresowani doskonaleniem umiejętności komunikacyjnych.
 
  • 11-12 grudnia 2017, Warszawa pewny termin
  • 13-14 marca 2018, Warszawa

Program szkolenia Efektywna komunikacja w biznesie PREMIUM

  1. Wstęp do szklolenia:
    • Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    • Czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się.
    • PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
    • jak jest, do czego dążymy?
  2. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    • nasze wewnętrzne bariery,
    • bariery wewnątrz organizacji.
  3. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań:
    • wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza- planowanie - działanie",
    • cele organizacji a cele osobiste w komunikacji,
    • przekaz informacji nt. celu a wpływ na pracę współpracowników, 
    • spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
    • UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
  4. Odpowiedzialność w komunikacji:
    • techniki „dbałości" w komunikacji - ćwiczenie: „przekonaj mnie",
    • doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka" w pozyskiwaniu informacji, 
    • pozytywny przekaz informacji - budowanie wrażenia - ćwiczenie,
    • pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu), 
    • informacja a interpretacja w komunikacji,
    • uważność i elastyczność w komunikacji,
    • „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
    • wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
  5. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
    • dopasowanie technik do celu komunikacji, 
    • dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy, 
    • model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja własnego sposobu odbierania informacji, 
    • komunikowanie swojego stanowiska i opinii, 
    • komunikacja wprost czy nie wprost, 
    • wywoływanie zainteresowania i sygnały słuchania w rozmowie - ćwiczenie: „interesujący nadawca - uważny słuchacz",
    • przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
    • dyplomacji można się nauczyć.
  6. Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • spójność komunikatów, 
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych,
    • to co niewypowiedziane.....
    • gry statusowe i jak je wykorzystać w komunikacji interpersonalnej.
  7. Dobre rozmowy:
    • model dobrej rozmowy,
    • model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie,
    • warianty rozmowy, case study.
  8. Dobre praktyki komunikacji- wypracowanie zasad skutecznej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  9. Zagrajmy w komunikację!-GRA GALIMATIAS.
  10. Podsumowanie całości szkolenia "Efektywna komunikacja":
    • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia - „pomost w przyszłość",
    • przekazanie zadań wdrożeniowych.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Mirosława, Mondial Assistance sp. z o.o.
    Warsztaty prowadzone w sposób profesjonalny, angażujący wszystkich uczestników, ciekawe ćwiczenia utrwalające nabyta wiedzę.
  • Hubert, BGŻ S.A.
    Szkolenie było prowadzone w sposób interesujący, uczestnicy mogli brać udział w wielu ciekawych ćwiczeniach.
  • Anna, British American Tobacco Polska S.A.
    Całość bardzo interesująca, przeprowadzona megaprofesjonalnie.
  • Dominika, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    Dziękuję za szkolenie. Interaktywność, dostosowanie do potrzeb grupy, wyczucie nastroju to atuty zdecydowane.
  • Bogdan, Robert Bosh sp. z o.o
    Wszystkie elementy szkolenia były interesujące
  • Urszula, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Sposób prowadzenia, forma pozwalała na aktywny udział w szkoleniu. Omawiane kwestie z pewnością pomogą mi w rozwiązywaniu problemów w pracy.
  • Dawid, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    Sposób prowadzenia szkolenia: jasny i interesujący. Wszystko było bardzo dobrze wyjaśnione. Prowadzący podawał wiele przykładów, na których opierał przekazywane informacje.
  • Dorota, Asseco Poland S.A.
    Szkolenie dostarcza praktycznych umiejętności, do zastosowania natychmiast w celu polepszenia komunikacji
  • Urszula, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Sposób prowadzenia, forma pozwalała na aktywny udział w szkoleniu. Omawiane kwestie z pewnością pomogą mi w rozwiązywaniu problemów w pracy.
  • Anna, KPRM
    Profesjonalne szkolenie. Charyzmatyczny trener. Ćwiczenia, które mobilizowały do wspólnego działania.
  • Anna, BGŻ S.A.
    Szkolenie spójne, bardzo dobre tempo, ciekawe tematy i przykłady, zaangażowanie całej grupy w szkolenie.
  • Michał, Asseco Poland S.A.
    Całe szkolenie było bardzo interesujące. Jestem w pełni usatysfakcjonowany.
  • Agnieszka, Siemens sp. z o.o.
    Bardzo Wam serdecznie dziękuję. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o sobie.
  • Zbigniew, British American Tobacco Polska S.A.
    Szkolenie było bardzo wyczerpujące, spełniło moje oczekiwania, odpowiedziało na moje problemy z komunikacją!
  • Katarzyna, KPRM
    Potrzebne szkolenie. TAO komunikacji do zastosowania od zaraz.

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1390+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Kup teraz, wykorzystaj w przyszłym roku!

VOUCHERY NA SZKOLENIA

Tylko do końca roku.
Kup voucher do 31.12.2017 i wykorzystaj go w przyszłym roku

  • Voucher uprawnia do udziału w szkoleniu w terminie, który nie jest określony w dniu zakupy vouchera,
  • Voucher dotyczy dowolnie wybranego szkolenia otwartego z oferty HIGH5 Training,
  • Voucher ma określony okres ważności (rok kalendarzowy),
  • Voucher może dotyczyć również szkoleń zamkniętych ( w sprawie szczegółów prosimy o kontakt : biuro@high5.pl, tel: 602.35.46.45

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Co jeszcze?

Każdy człowiek, we wszystkich dziedzinach swojej działalności, korzysta z komunikacji
Komunikacja interpersonalna nie zawsze jest łatwa i przyjemna
Komunikacja interpersonalna jest niezbędna do relacji z innymi
Komunikacja interpersonalna to zjawisko polegające na wzajemnym przekazywaniu sobie informacji 
Komunikacja interpersonalna odbywa się zawsze na dwóch poziomach: intelektualnym i emocjonalnym.
komunikacja najczęściej zachodzi poprzez: Mowę, Słuchanie, Słowo pisane, Przekazy niewerbalne, Sztukę, Ciszę
W komunikacji ogromną rolę odgrywa pierwsze wrażenie
Komunikacja interpersonalna jest nieunikniona i nieodwracalna
Komunikacja najczęściej kojarzy się wyłącznie z rozmową twarzą w twarz
Wyróżnianych jest wiele środków komunikacji
Komunikacja dzieli się na werbalną i niewerbalną
Przekaz werbalny jest najważniejszym elementem komunikacji
Każdy akt komunikacyjny składa się z kilku niezbędnych, ściśle powiązanych ze sobą elementów.
Komunikacja daje nam szansę na wymianę myśli i współdziałanie
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między nadawcą i odbiorcą
Komunikacja interpersonalna  to przekazywane treści
Komunikacja interpersonalna ma charakter dynamiczny
Komunikacja interpersonalna polega na przyjmowaniu, rozumieniu i interpretacji informacji
Komunikacja interpersonalna to poznanie siebie, swoich możliwości, osobowość
Komunikacja interpersonalna to podążanie za tokiem myślowym rozmówcy

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne