Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy

#etykieta biznesu

Jak profesjonalnie prowadzić recepcję?

Czego się nauczysz?

  • poznasz  rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
  • zdobędziesz  wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
  • nauczysz  się jak być asertywnym i  jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
  • dowiesz się na jak obslugiwać klientów przez telefon,
  • poznasz  zasady obsługi gości i efektywnego zarządzania swoim czasem. 

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do pracujących lub przygotowujących się do pracy recepcjonistek.
 
  • 22-23 marca 2018, Warszawa pewny termin
  • 10-11 maja 2018, Warszawa

Program szkolenia Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. Rola recepcji w funkcjonowaniu firmy:
    • reprezentacyjna,
    • informacyjna,
    • komunikacyjna,
    • kompetencje, obowiązki i wymagania wobec recepcjonistki,
    • standardy w zawodzie.
  3. Tożsamość i identyfikacja z firmą i jej interesami.
  4. Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
  5. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • optymalizacja pracy na recepcji-praktyczne rozwiązania.
  6. Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
  7. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  8. Obsługa gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • gość w firmie-studium przypadku.
  9. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja..)
  10. Technologia mobilna na recpecji-przegląd nowoczesnych rozwiązań.
  11. Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
    • „nasi" trudni klienci,
    • scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  12. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metoda regeneracji po stresującym wydarzeniu (mini relaksacja)
  13. Wizerunek recepcjonistki:
    • etykieta w zakresie doboru służbowej garderoby, dodatków, fryzury,
    • dress code na recepcji,
    • makijaż a własny styl – indywidualne rozwiązania dla uczestniczek,
    • indywidualna analiza kolorystyczna - dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną i określimy optymalną paletę barw.
  14. Podsumowanie szkolenia dla recepcji.
stars

Opinie o szkoleniu:

  • Agnieszka, Kancelaria Prawna Skarbiec
    Szkolenie prowadzone bardzo dokładnie, p. Monika ma bardzo dużą wiedzę, łatwo i przyjemnie ją przekazuje.
  • Aleksandra, Cemet S.A.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni.
  • Magdalena, KPMG
    Uważam, że szkolenie jest ciekawe, omawia problemy z którymi spotykamy się na recepcji.
  • Patrycja, KROSS S.A.
    Szkolenie zawierało dużo praktycznych ćwiczeń, które z pewnością wykorzystam w przyszłości.
  • Katarzyna, Grupa Kęty
    Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy z osobą, która w sposób praktyczny i merytoryczny zna prloblemy zagadnień dotyczących recepcji
  • Martyna, Forte S.A.
    Świetne szkolenie. Świetna prowadząca.
  • Kamila, PLASTIC OMNIUM Auto Inergy Poland Sp. z o.o.
    Szkolenie zwiększyło zakres wiedzy teoretycznej oraz pozwoliło nabyć kompetencje miękkie, zwiększyć poczucie własnej wartości.
  • Joanna, Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
    Zdecydowanie polecam!
  • Katarzyna, ABB sp. z o.o.
    Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i najwyższym kompetencjom trenera wiedza była przyswojona z zadziwiającą łatwością.

Metody szkoleniowe

Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1190+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Kup teraz, wykorzystaj w przyszłym roku!

VOUCHERY NA SZKOLENIA

Tylko do końca roku.
Kup voucher do 31.12.2017 i wykorzystaj go w przyszłym roku

  • Voucher uprawnia do udziału w szkoleniu w terminie, który nie jest określony w dniu zakupy vouchera,
  • Voucher dotyczy dowolnie wybranego szkolenia otwartego z oferty HIGH5 Training,
  • Voucher ma określony okres ważności (rok kalendarzowy),
  • Voucher może dotyczyć również szkoleń zamkniętych ( w sprawie szczegółów prosimy o kontakt : biuro@high5.pl, tel: 602.35.46.45

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne