Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie

Oferty i umowy w dziale zakupów w praktyce

#

Jak konstruować zapytania ofertowe, czytać oferty i zabezpieczać umowy?

Czego się nauczysz?

Uczestnicy szkolenia:

będą potrafili  tworzyć poprawne zapytania ofertowe i czytać oferty

poznają rodzaje umów i kluczowe zapisy w umowach z dostawcami

poznają najważniejsze formy zabezpieczania umów

dowiedzą się jak rozwiązywać problemy przy realizacji umów i dochodzieć roszczeń 

 

Dla kogo

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów zakupów, biur zarządów i działów administracyjnych.
 
  • 05 września 2017, Warszawa

Program szkolenia Oferty i umowy w dziale zakupów w praktyce

  1. Co każdy pracownik działu handlowego powinien wiedzieć?
    • rozpoczęcie współpracy - sprawdzenie kontrahenta
    • umowy z kontrahentami zagranicznymi a wybór prawa
    • jakie dokumenty należy pozyskać od kontrahenta
  2. Kto ma prawo negocjować i reprezentować?
    • KRS, CEIDG
    • pełnomocnik, prokurent
    • osoba czynna w lokalu
  3. Jakie skutki prawne wywołują negocjacje?
    • negocjacje z zastrzeżeniem poufności
    • nieuczciwe negocjacje a skutki prawne
    • intencje stron a zawarta umowa
    • list intencyjny
  4. Jak konstruować zapytanie ofertowe i jak czytać oferty?
    • oferta jako sposób na zawarcie umowy
    • zmiana oferty, odwołanie oferty, okres obowiązywania
    • jak czytać otrzymane oferty
    • poprawna konstrukcja zapytania ofertowego
  5. Kiedy dochodzi do zawarcia umowy?
    • umowa przedwstępna, umowa ostateczna
    • umowa pisemna, umowa elektroniczna
    • od kiedy obowiązuje umowa
  6. Jakie rodzaje umów spotykamy w praktyce?
    • umowa sprzedaży
    • umowa dostawy
    • umowa ramowa
    • umowa o roboty budowlane
    • inne umowa najczęściej spotykane
  7. Jakie są kluczowe zapisy w umowie z dostawcą?
    • terminy płatności
    • odsetki ustawowe i karne
    • warunki dostaw
    • analiza zapisów umownych od A do Z
  8. Jakie są najważniejsze formy zabezpieczenia umów?
    • kary umowne - jak je łatwo negocjować?
    • zadatek a zaliczka
    • inne najczęściej spotykane formy zabezpieczenia umów
  9. Czym jest gwarancja i rękojmia?
    • warunki obowiązywania
    • okres obowiązywania
    • skutki prawne
  10. Problemy przy zawieraniu i realizacji umów - jak je rozwiązywać?
    • dochodzenie roszczeń
    • renegocjacje, aneksy
  11. Pytania uczestników i dyskusja.

Metody szkoleniowe

Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
790+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 10%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Terminy szkoleniaOferty i umowy w dziale zakupów w praktyce

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne