Polub naszą stronę na Facebook-u i odbierz dodatkowe 10% rabatu na szkolenie

Szkolenie Komunikacja IT2B

#PRINCE2

Komunikacja działów technicznych z klientem biznesowym.

Czego się nauczysz?

Szkolenie uczy najważniejszych technik komunikacji ze szczególnym
uwzględnieniem Projektów i komunikacji na styku działów technicznych
(IT) - Biznes.Opiera się na dostępnej wiedzy z zakresu psychologii (w tym również techniki NLP) oraz metodyk projektowych (PMI/PMBOK 4ed, PRINCE2, Agile) i wiedzy z zakresu ITIL.

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do pracowników projektowych, pracowników technicznych (IT) będących w kontakcie z biznesem wewnętrznym, klientów wewnętrznych i zewnętrznych działów technicznych.
 
  • do uzgodnienia

Program szkolenia Komunikacja IT2B

  1. Komunikacja międzyludzka
    • Wprowadzenie czyli co to naprawdę jest komunikacja?
    • Metaprogramy i ramy (osobiste, społeczne, lokalne, etc.)
    • Proces uczenia się i nawyki
    • Komunikacja w/g teorii informacji
    • Mapy pojęć i filtry percepcji (percepcja świata)
    • Reprezentacja świata w umyśle, systemy reprezentacji
  2. Komunikacja pisemna i werbalna
    • Aktywne słuchanie
    • Metajęzyk
    • Metakomunikat
    • Kluczowe błędy formułowanych komunikatów
    • Mowa ciała
    • Spójna komunikacja wielokanałowa
    • Email doskonały - kluczowe cechy
  3. Komunikacja służbowa
    • Komunikacja w grupie
    • Komunikacja w firmie silosowej
    • Relacje i struktury połączeń komunikacyjnych
    • Komunikacja poleceń służbowych i micromanagement
    • Podstawowe zagadnienia motywacji
    • Kontrola efektów i skuteczna informacja zwrotna
    • Pętle motywacji i demotywacji
    • Kanapka komunikacyjna
  4. Komunikacja odbiorców i dostawców usług
    • Perspektywa ITIL v3
    • Komunikacja wg ITIL v3
    • Negocjacje zasad współpracy (SLA)
    • Czy klient może być zadowolony ze współpracy z działem technicznym/IT?
  5. Komunikacja w Projektach
    • Przyczyny niepowodzeń projektów informatycznych
    • Definiowanie wymagań - wyzwanie dla wykonawcy i Biznesu
    • Jak zrozumieć prawdziwe potrzeby
    • Ramy dla komunikacji wg RUP/UML
    • Model Adaira
    • Podstawy zarządzania konfliktem
    • Negocjacje projektowe
  6. Formalna komunikacja a inteligencja socjalna
    • Zasady komunikacji wg PMI/PMBoK 4ed
    • Zasady komunikacji wg PRINCE2
    • Zasady komunikacji wg Agile
    • Budowanie relacji
    • Poziomy relacji i ich wpływ na komunikację
    • Techniki relacyjne a micromanagement.

Metody szkoleniowe

Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu
Aktywność nie występuje w szkoleniu

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • Polubienie H5 na FB - 5%
  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena

Kup teraz, wykorzystaj w przyszłym roku!

VOUCHERY NA SZKOLENIA

Tylko do końca roku.
Kup voucher do 31.12.2017 i wykorzystaj go w przyszłym roku

  • Voucher uprawnia do udziału w szkoleniu w terminie, który nie jest określony w dniu zakupy vouchera,
  • Voucher dotyczy dowolnie wybranego szkolenia otwartego z oferty HIGH5 Training,
  • Voucher ma określony okres ważności (rok kalendarzowy),
  • Voucher może dotyczyć również szkoleń zamkniętych ( w sprawie szczegółów prosimy o kontakt : biuro@high5.pl, tel: 602.35.46.45

Terminy szkolenia

  • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

High5 Certified
Sale szkoleniowe Warszawa
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne